TÜBİTAK BİDEB Doktora Burs Programları 2018/1. Dönem Başvuru Sonuçları


•    2211/A - Genel Yurt İçi Doktora Burs Programı
•    2211/B - Yurt İçi Sosyal Bilimlere Geçiş Doktora Burs Programı 2018 yılı 1. dönem sonuçları açıklanmıştır.


ÖNEMLİ NOT: 2210/A, 2210/B, 2210/C, 2210/D, 2211/C ve 2211/D Programları 2018 yılı 1. dönem başvurularının değerlendirmeleri devam etmektedir.



2018 yılı 1. dönemine yapılan doktora burs başvuruları değerlendirilmiş ve burs almaya hak kazanan öğrenciler belirlenmiştir.


Sonuçlar e-bideb (http://e-bideb.tubitak.gov.tr) sistemine giriş yapıldıktan sonra “Başvuru Durumu” altında görülebilir.


Burs almaya hak kazananların bursları, 28 Mayıs 2018 (08:30) - 8 Haziran 2018 (17:30)tarihleri arasında eBİDEB başvuru sisteminde bulunan burs almaya hak kazandıkları programın "Bursiyer Bilgi Formu”nu doldurup, aynı sistem içinde linkleri verilmiş olan belge listesini dikkate alarak en geç 12 Haziran 2018 Salı günü saat 17:30’a kadar belgelerini BİDEB'e ulaştırmaları halinde başlatılacaktır.


eBİDEB Form Açılış Tarihi: 28 Mayıs 2018, Saat: 08:30
eBİDEB Form Son Giriş Tarihi:
 8 Haziran 2018, Saat 17:30
Belge Kabul için Son Tarih: 12 Haziran 2018, Saat: 17.30


Gönderi Adresi:
 TÜBİTAK-BİDEB (Program Kodu/Lütfen bursiyer adayı olarak desteklendiğiniz programın kodunu giriniz.) Akay Caddesi No: 6, 06420 Bakanlıklar/ANKARA


Belgelerini PTT ya da kargo şirketleri aracılığıyla ulaştıracak olanlar, gönderi takibini kullandıkları kanaldan yapabilirler. Telefon ya da e-posta yoluyla belgelerin ulaşıp ulaşmadığının sorulmaması rica olunur.


Belgelerini elden teslim edeceklerin gerekli kontrolleri ve düzenlemeyi önceden yapıp dosyalarını Genel Evrak Müdürlüğü’ne teslim etmeleri rica olunur.


Adayların, gönderilen e-postaların junk/spam kutusuna düşmemesi için doktora bursu için bideb2211@tubitak.gov.tr adreslerini kendi e-posta hesaplarına tanıtmaları (kaydetmeleri) rica olunur.


1 Mart 2018'den geçerli olan burslar, 12 Haziran 2018 Salı günü saat 17:30’a kadar ulaştırılacak belgelerin incelenerek harcama onayının alınmasını müteakiben toplu olarak ödenecektir. Ödemeler yapıldığında size e-posta yoluyla bilgi verilecektir. Sürecin tamamlanmasını bekleyerek e-posta ve telefon aracılığıyla soru sormamanızı rica ediyoruz.



ÖNEMLİ NOT:


1-Resmi Gazete'de yayımlanan "Olağanüstü Hal (OHAL) Kapsamında Alınan Tedbirlere İlişkin Kanun Hükmünde Kararname" çerçevesinde devam eden çalışmalar doğrultusunda; olumsuz bir durumun ortaya çıkması halinde, bursiyerin bursu iptal edilebilecektir.


2- Bursiyer adaylarından, istenen belgelerin tümünü tarif edildiği şekle uygun olarak son belge teslim tarihine kadar TÜBİTAK BİDEB adresine ulaştırmayanların, belgelerinin incelenmesi sonucunda koşullardan herhangi birini sağlamadıkları veya gerçeğe aykırı beyanda bulundukları tespit edilenlerin, üniversitesinin not sistemini esas almayıp da lisans/yüksek lisans mezuniyet notunun karşılığını yazanlardan yeni değerlendirme puanları taban değerlendirme puanının altına düşenlerin bursiyer adaylıkları iptal edilecektir.

Bursa hak kazananları tebrik ederiz.

Bu içerik 23.05.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 355 kez okundu.